1 Week, 5 Beelden #2

00:19 Mejuffrouw L. 1 Comments

1. Ik heb een aloe vera met sterallures op mijn vensterbank staan. Daar wordt een plantenmoeder trots van, van vetplanten die crazy ass bloemen ontwikkelen. 
 2. Op maandagavond maakte ik deze superlekkere vegetarische chili van Jamie Oliver. Ik bereidde een grote portie en at de restjes als lunch gedurende de rest van de week. Ik ben een meal prep godess, ik weet het.
 3. TUDU TUDUDUDU TUDUDUDUM. Het was zot, de laatste aflevering van het zesde Game Of Thrones seizoen. Ik zeg niks. Dit is trouwens wat ik noem de wij-wonen-nog-maar-pas-in-dit-huis-en-het-geld-voor-woonkamer-meubilair-is-op-decoratiestijl.
4. Eindelijkeindelijkeindelijk ben ik er toe geraakt onze belastingsaangiftes te doen. Ik huilde al bij de gedachte er aan, maar in een klein uurtje was het gefikst. Ik content en gaan shoppen om alvast het geld dat we gaan terugkrijgen uit te geven. Hashtag grown up.
5. Ik ben geen kleren gaan shoppen hoor, zo flink ben ik wel. Alleen nuttige dingen voor in huis. Zoals deze schatjes, die mijn auto tot een geurenparadijs omtoverden. Ik kon het wel niet laten om de gebloemde tuinhandschoenen mee te grabbelen. Later word ik een tuinprinses met een mojito van het huis in de hand. Ik verlang al.

Misschien Ook Leuk

1 opmerking: