1 Week, 5 Beelden #3

08:13 Mejuffrouw L. 1 Comments


1. We zijn volop in het barbecueseizoen en afgelopen week waren een handvol van mijn broers en zussen aan de beurt. Ik word instant vrolijk van het tafelkleedje dat we aan de helft van de prijs gescoord hebben bij Dille & Kamille (dit is de versie uit de nieuwe collectie).


2. Mijn bevallige Lief heeft een wasmandenrek in elkaar geknutseld voor mij. Very Pinterest, en vooral very praktisch. Wat is dat toch een topknul.


3. Op zondag liep een tapasnamiddag met de vrienden zó lang uit dat het plots avondetenuur was en iedereen zich begon af te vragen wat de alternatieven waren voor een frituur-op-zondagavond-want-gast-niemand-heeft-nog-zin-om-iets-te-koken-scenario. Toen herinnerde ik mij de hopen spaghettisaus die mijn diepvries nog steeds bevolkten en vloeide de tapasnamiddag met vrienden naadloos over in een spaghettiavond met vrienden. Meer heb ik niet nodig om gelukkig te zijn, eigenlijk.


4. Sinds de avonden zich eindelijk vooral buiten kunnen afspelen, word ik weer filosofisch van wolkenformaties. Toen ik veertien was en nog een eindeloze, trage zomer in de tuin spendeerde, kon ik mij geweldig goed bezighouden met het opkijken van mijn boek om de wolken te bestuderen en er helemaal melancholisch van te worden. Wolken zijn de max.


5. Eerste mojito van het seizoen. Er is wel nog werk aan ons recept, want bovenstaande versie smaakte vooral naar rum met spuitwater.

Misschien Ook Leuk

1 opmerking: